divendres, 20 de maig de 2011

Gràcies a vosaltres, decidirem.

Feliç i satisfeta. Així és com em sento en acabar la campanya per a les eleccions municipals. I ho estic per la feina feta, per l’equip que som, perquè ho hem donat tot i més, perquè tenim un molt bon projecte i un programa excel·lent, perquè la nostra llista és una llista de persones competents, preparades, i sobretot amb molta il·lusió i ganes de treballar per Cerdanyola.

Aquests dies la gent em pregunta que si m’agrada la política. A tots ells els he dit el mateix. No m’agrada que no tinguem escoles bressol pels nostres fills, no m’agrada que es pugui malmetre el Parc Natural de Collserola amb el Túnel d’Horta, no m’agrada tenir un abocador com el de Can Planas i que no es faci res i tampoc m’agraden les maneres que alguns polítics tenen de fer política. I com que tot això no m’agrada, he decidit formar part d’un equip de gent, que com jo, hem treballat per Cerdanyola de manera voluntària i dedicant el nostre temps lliure, tot aportant allò que sabem fer per tal de posar un granet de sorra per millorar el poble on vivim, el poble que estimem.

Amb el ple convenciment que l’esforç fet es veurà reflectit en els resultats de diumenge i amb l’orgull de poder dir amb la boca grossa que la campanya que hem fet ha estat neta, només em queda agrair les hores i les ganes de totes les persones, totes les entitats, que d’una manera o una altra ens han aportat les seves propostes, la seva visió de Cerdanyola, la seva voluntat de treballar per la comunitat. I també a totes aquelles ciutadanes i ciutadans que se’ns han apropat per conèixer el nostre programa, per fer-nos arribar les seves inquietuds. A totes i tots, moltes gràcies.
A Cerdanyola, amb el vostre suport, diumenge Decidim.