dilluns, 21 de juny de 2010

Ja em coneixeu

Amb aquest adient eslògan es presentava ahir el candidat a l'alcaldia d'IC-EUiA, Toni Morral. No puc estar més d'acord amb aquest "Ja em coneixeu", tot i que em genera algun dubte i és que el fet de no haver pogut assistir a l'acte ja que tenia feina -la consulta i la visita del conseller Tresserres i d'en Joan Ridao- i que tampoc m'hi van convidar, va fer que no hi anés i això em provoca un dilema:

Era la sentència una declaració d'intencions? Hi havia un missatge entre línies per a la Consol?



O bé era una advertència? "Ja em coneixeu, sóc com sóc. Està en el meu ADN. No puc canviar. Ja ho deia Piaget. No sóc com els altres. Sóc diferent."



De totes maneres, davant el dubte, corre.

1 comentari:

Anapana ha dit...

que fort tiu... probablement dels millors video clips mai fets.
En sembla que vam gastar la cinta del dvd de tantes vegades com el vam veure.
Àngel