divendres, 29 de gener de 2010

Ple de Gener.

Ha estat el ple més aborrit, cansat i pedant que he assistit. Sense contingut i de continent lamentable. Cada vegada pitjor.

Res a destacar a banda del duel entre l'Ortiz i el Cayuela. La cita serà la setmana vinent, crec, és que després de tantes càbales no em va quedar clar. Suposo que serà a la plaça de la vila a les 12. Com ha de ser un duel entre cavallers i pel seu honor.

La fantàstica "Oda a mi calle" inspirada en un moment de mania persecutòria elevada a l'enèssima potència, del González: "Mi calle/ mitad zona verde, mitad urbana/ de aroma fecal/ mal asfaltada/ pero mi calle, al fin y al cabo."

El punt culinari o si més no, verd, el van posar la Consol, el Bellido i la Carmona, tot parlant de patates calentes i pastanagues (era en relació a l'ARE i altres). Que ara em ve al cap, cert senyor amb sobrenom de tubercle que es vol penjar una estelada a... bé, ho deixo.

La cançó de la nit (mèrit d'un senyor en el torn del plenillo):



La imatge:



Surreslista, i sobretot traumàtic. Molt traumàtic.

3 comentaris:

Elena Planas ha dit...

Antonio González, la estrella solitaria: http://www.youtube.com/watch?v=tSGfUzrsWLw
Li podries explicar a la Mònica Álvarez que no es pot posar la roba de cotó a la assecadora?

Anònim ha dit...

Vaig estar al ple i no entenc la foto de las barriguitas. Què em vaig perdre?

Helena Solà ha dit...

Planas...

Anònim,
és que de petita jugava amb les barriguitas. I vaig tenir una curiosa associació d'idees en el ple. Suposo que producte del casament.