dissabte, 2 de gener de 2010

Apostasia per a començar l'any.

La setmana passada, el Papa i Rouco Varela van fer un espectacle a Madrid, el primer, mitjançant vídeo conferència i l'altre en directe.
Han iniciat una croada en contra de l'avortament, del divorci i el matrimoni gay.
I és que em treuen de polleguera tots aquells que imposen, el que sigui, als altres, tot aniquilant la llibertat a decidir lliurement. I en aquest cas la imposició és sobre la pròpia vida i la felicitat.
Com que sóc atea estic convençuda que la vida, la que ens toca viure aquí i ara, és única i que s'ha de viure plenament. No ens espera res més enllà de la mort. Hem de trobar el paradís en aquesta vida.
Per què una dona ha de ser infeliç i aguantar a un brètol de per vida i privar-se de l'amor? Per què un infant ha de néixer sense ésser estimat? Per què no poden casar-se dos homes si així ho volen?
I totes aquestes prohibicions i imposicions les fa un home que se sent legitimat després de tapar o intentar-ho, diversos casos de pederàstia per part de representants de Déu.

Hi ha moltes maneres molt suggeridores de començar bé un any però començar-lo dient no a l'església n'és una de molt bona. Comencem l'any sense imposicions, sense pors i sense fonamentalismes i per la llibertat que cada individu hem de tenir a gaudir de la pròpia vida com ens sembli. Declarem-nos en apostasia.
Més informació: http://ateus.org/?page_id=49

1 comentari:

Anapana ha dit...

jo vaig fer apostasia fa uns quatre anys, no vaig tenir cap problema, al caps d'unes setmanes d'enviar el document em van trucar del bisbat de Barcelona, per tal de comprovar que les dades eren correctes (molt amablement), i uns dies després en van enviar el document de "baixa" de l'església catòlica. Tanmateix fa tres mesos vaig tenir la sort de parlar tota una tarda amb el pare prior d'una important comunitat.