dimecres, 2 de desembre de 2009

George Harrison




Quan van assassinar a en John Lennon, els Beatles sonaven de tant en tant per casa però jo no sabia ni qui eren. Aleshores tenia quatre anys.
Quan els vaig descobrir, uns anys més tard, sabia que mai podria anar a un dels seus concerts.

La mort d'en George Harrison em va agafar per sorpresa una freda matinada de Desembre, tot passejant per les Rambles.
Aquesta portada del Daily Mail em va atraure cap al quiosc, tot somiant en la remota possibilitat d'algun concert. Les meves esperances es van veure frustrades.
Si per alguna cosa m'hagués agradat néixer uns anys abans, tot i la grisa etapa del franquisme, era per poder viure un concert d'aquells desconeguts Beatles de l'any 1961 quan tot just començaven a tocar a The Cavern, a Liverpool.

Les millors cançons d'en George Harrison: