dilluns, 17 d’agost de 2009

Per tu



Avui el món és una mica pitjor que ahir. Avui hem perdut una mica tots. Haurem de superar aquesta barreja d'incredulitat i de negació. Et trobarem a faltar. Has deixat un buit que no podrem omplir.
Ets un lluitador i un inconformista que ha treballat per millorar Cerdanyola i per millorar Catalunya. Tu ja no la veuràs independent. Nosaltres intentarem fer realitat els teus, els nostres somnis.
Joan, trobaré a faltar les nostres xerrades quan m'acompanyaves un trosset de camí cap a casa. Gairebé sempre sobre el rumb del partit. I sempre tan crítics... Aquest vespre he estat repassant els nostres mails i no et preocupis perqué faré arribar el teu missatge a aquells que com tu deies, "potser havien menjat calçots per esmorzar".

10 comentaris:

Anapana ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anapana ha dit...

Joan, jo et vaig conèixer poc temps però el suficient per adonar-me del teu tarannà tranquil i d'extaordinària humanitat, vam fer trinxera a Brussel•les, vam compartir la mateixa il•lusió de llibertat individual i col•lectiva.
Com diu l'Helena el teu somni és el nostre, nosaltres agafem el relleu però et demano una cosa més, allà on siguis no deixis de somriure, ah i molt important....
dona'ns un cop de mà.
Gràcies a tu avui som una mica més forts. Adéu Joan i fins sempre !!

Roger Morales i Puig ha dit...

Sempre tenim la sensació que se'n van els qui menys ho mereixen, les millors persones.

És una putada, deixa'm dir-ho així de clar, però hem d'aprendre a quedar-nos amb el millor que ens han aportat.

Molts ànims, a tu especialment, però també a tota la gen d'Esquerra de Cerdanyola.

Helena Solà ha dit...

El Joan era una persona molt especial i per a mi un gran pilar dins del partit. Sabia que podia comptar amb ell i que m'ajudaria en tot.
Em va aportar molt però el que més greu em sap és tot el que encara havia d'aportar-me i tot el que sense ell em perdré.

Lluís Soler i Turu ha dit...

En Joan va ser professor meu a la llicenciatura de química. Ens ha deixat una gran persona, un químic excel·lent i un bon company de lluita. Us acompanyo en el sentiment en aquests moments tan difícils.

Jordi ha dit...

En aquests moments tan durs, una abraçada, Helena, per a tu, la gent d'ERC i tothom qui va conèixer en Joan.

Helena Solà ha dit...

En Joan va ser també professor del meu marit i de la colla d'amics, químics gairebé tots. El que em deien és que era un bon mestre i una bona persona.
Tan de bo els meus alumnes puguin dir això de mi.
Gràcies a tots.
Petons.

núria ha dit...

em sap molt greu Helena
ànims i abraçades

Marea ha dit...

Ànims Helena, una abraçada.

superegidor ha dit...

Encara que escrigui tard, tu ja saps els motius, t'envio una forta abraçada a tu i a tota la gent d'esquerra, la pèrdua d'algú estimat sempre es molt dolorosa.
Petons.