divendres, 5 de juny de 2009

Diumenge votaré l'Oriol.

L’espai europeu ha de ser el marc de referència comú, i el nostre espai de relació internacional; un espai que superi, com volem els independentistes, el filtre de l’Estat Espanyol i que permeti relacionar-nos amb les altres nacions d'Europa amb peu d’igualtat. Hem de poder tenir veu i vot i fer arribar a Europa que volem tenir el dret a decidir, que volem la independència i que estem patint un espoli fiscal únic al món. Cada català i catalana paguem 3.000€ anuals a l'estat espanyol. Això no és solidaritat. Això és espoli fiscal. Això ens suposa un 10% del PIB. A Alemanya, el lander de Hesse que és el lander que més aporta, ho fa amb un 4'5% del seu PIB. Estem suportant un esforç fiscal molt i molt gran que va, a més, en detriment de la qualitat de vida dels catalans i de les catalanes. Europa ha de posar límits. I per a fer-ho, Catalunya ha de tenir veu al Parlament. I aquesta veu es diu Junqueras.

El 70% de les lleis que tenim a casa nostra emanen de directrius de la U.E. El PP europeu i el PS europeu voten en més d'un 60% el mateix. El que es decideix a Europa, ens afecta directament, horaris comercials, la festa del foc, cultius de transgènics, les famoses 65 hores,...

L'Oriol Junqueras és historiador i un expert en economia. No deixa indiferent ningú. L’Oriol té la base ferma del coneixement, la credibilitat de la convicció, i l’aval de la feina ben feta per aquest país durant un munt d’anys. L’Oriol és una d’aquelles persones que de manera natural desperta confiança perquè transmet molta passió, dedicació i esforç a les tasques a les quals es dedica. És una persona en la qual s'hi pot confiar. Realment, després de sentir-lo és impossible no votar-lo.

Dimarts vaig anar a un acte de campanya amb l'Anna Simó. I una de les coses que va dir m'ha quedat al cap: "Tot allò que no serà fet per nosaltres, serà fet contra nosaltres".

5 comentaris:

superegidor ha dit...

Quina sort que tens Helena, no ho saps prou.

Helena Solà ha dit...

??????????? Per? Per tenir tan clar què votaré demà?

superegidor ha dit...

Si noia, per tenir clar que el teu vot no serà inútil, per voler donar aquesta confiança per enèsima vegada i poder suportar un altra decepció!
Conya Helena, es per poder dir que demà votaràs a favor d'algú i no en contra de tots.
Però, i si votéssim en blanc? O millor un vot nul? Mua!

Helena Solà ha dit...

Super,

estic convençuda que l'Oriol no em decepcionarà. Absolutament convençuda. Al contrari. Jo hi confio plenament. Quan el vaig conèixer personalment em va transmetre tantes coses que se'm fa difícil explicar en quatre ratlles.

Jo ho tinc molt clar. Però si tu estàs entre el vot en blanc i el nul, opta pel vot nul. i de passada sigues original que almenys els de la taula puguin riure una estona.

Anapana ha dit...

jo també he votat a l'Oriol, aquest home transmet honestedat,i confiança, estic segur que farà la seva feina ben feta, no com altres.......