dilluns, 9 de març de 2009

10mil a Brussel.les


Va ser una experiència emocionant. Molta i molta gent i molt diversa. Gent de totes les edats, de tots els racons de Catalunya. Més de la que m'esperava, tot i la crisi i la distància. Durant el recorregut ens van acompanyar una colla castellera, un grup de grallers, gent d'altres països com Euskadi, Venetia, Flandes,... en una situació similar a la nostra, que van unir-se a la nostra causa. La gent sortia als balcons i sorprenentment vam poder veure senyeres, estelades i barretines. Tot i que els belgues deuen estar acostumats a les manifestacions que tenen cada setmana, crec que no han tingut cap com aquesta. Vaig tenir un sentiment de suport molt i molt gran. Diverses vegades havia de recordar que era a Brussel.les ja que la sensació que tenia era com si estigués a casa, a Barcelona, en una manifestació de l'11 de setembre. Emoció al màxim al finalitzar la marxa i cantar Els Segadors i sentir el Cant dels Ocells. Milers de catalans i catalanes lluny de casa units per una mateixa causa. Estic molt contenta d'haver pogut participar d'aquesta diada tan especial. Ens queda molt per fer i hem de seguir treballant per tal de poder exercir el dret democràtic a decidir a tenir un estat propi català.

3 comentaris:

Alba. ha dit...

Hola Helena,
no et conec, però dir-te que jo també hi era i va ser una experiència fantàstica i molt emotiva.

Salut i visca la terra!

Alba.

Helena Solà ha dit...

Vaig conèixer als teus pares a l'avió de tornada, oi? Si necessites alguna foto, fes-m'ho saber!

Alba. ha dit...

Vas conèixer als meus pares? Realment el món és molt petit. Pot ser, pot ser, hi vam anar tota la família per separat. I pel què fa a les fotos, gràcies però de moment crec que amb les 200 que tinc, n'hi ha prou ;)

Una abraçada,

Alba.