dilluns, 16 de febrer de 2009

Així és com veig el país veí.


Ja podem afegir a l’espoli fiscal, l’Opa de Gas Natural, el boicot als productes catalans, a l’Inestatut, al no finançament, la falta d’inversions en infraestructures, el boicot d’AENA a l’aeroport del Prat de Llobregat,... la retallada de subvencions a ONG catalanes. Ara que precisament per la crisi que hi ha, les ONG es tornen més necessàries per la labor social que fan.
Més info: http://paper.avui.cat/article/societat/154575/govern/espanyol/elimina/subvencions/ong/catalanes.html

6 comentaris:

Pol Moragas ha dit...

Tan malament ho veus?


La veritat és que costa, però sigues més optimista! jeje

Salut

Helena Solà ha dit...

Sóc molt optimista. Però també crec que toco de peus a terra i per tant sóc realista.

Anònim ha dit...

trobo que és una encertada al·legoria, segurament encara queda curta. la situació és pitjor del que sembla doncs tot el que pasa no és fruit de la coincidència, és molt pitjor forma part d'un pla perfectament estudiat i portat a terme per acabar amb Catalunya, econòmicament i culturalment. Tanmateix, no s'en sortiran amb la seva, som de pedra picada, estem acostumats a resistir i ara a més tenim ambició i volem guanyar , per cert avui falta un dia menus per la INDEPEDÈNCIA !!!!

superegidor ha dit...

A mi saps que em passa. I es que mai m'he sentit espanyol, per això no tinc problemes de consciència ni d'explicar-ho, ho tinc molt clar i mil argument per donar. El problema em ve quan començo a no veurem reflexa amb el que defensen tampoc des d'Europa, amb el que es vol convertir aquest continent-país. I el pitjor es que tampoc em veig reflexa amb el que vol ser la societat política catalana, no els entenc ni veig que els pugui entendre.
Deia en Pere Portabella en una tertúlia amb el Bassas que ara que manaven els "seus" no tindria de qui queixar-se, dons una mica es això.
Es greu doctor?

Helena Solà ha dit...

Caram superegidor, tu per aquí!! Desconeixia els teus sentiments...
Alguna cosa, o més d'una, no s'està fent bé. Espero i confio en veure canvis ben aviat (tinc esperances en el dia després del 7 de març) i que reaccionin els polítics d'una vegada. Per cert, tu vas a Brussel.les??

superegidor ha dit...

No Helena, no hi puc anar. Dues raons i la feina em posen dificultats.
Però creus que servirà de gran cosa?
I es que el problema es la base, que no ens entenen o no ens volen entendre.